ΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ
Facebook Instagram
Search
Close this search box.
Bars
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
Menu
  • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
  • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
  • ΜΕΛΕΤΕΣ
  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
  • ΥΓΕΙΑ
  • ΕΚΕ
ergo-my-ome-728-90jpg
Home Marketing & Sales

MDRT – Πρακτικές Συνταγές Πώλησης

Insurancedaily editorial team by Insurancedaily editorial team
09/06/2008
in Marketing & Sales
A A
Share on Facebook

Συγκριτικές Μελέτες έχουν αποδείξει ότι οι Έντεκα Μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης αποτελούν Αυτόνομες Οντότητες. Η κάθε μορφή έχει διαφορετικό Ιστορικό Εξέλιξης, Διαφορετική Δομή, και Διαφορετικές Συνέπειες στη Συμπεριφορά του Επαγγελματία. Η κάθε Μορφή διαφέρει από τις άλλες όσον αφορά την Πρόβλεψη, την Αποτροπή, ή την Αντιμετώπισή της. Η Μορφή της Απροθυμίας Προσέγγισης αποτελεί Καθοριστικό Παράγοντα όσον αφορά την Επιλογή της Κατάλληλης Θεραπείας.

Γιατί όμως; Κάποιες Μορφές αντιμετωπίζονται πολύ ευκολότερα σε σύγκριση με άλλες. Οι Καταστροφολόγοι για παράδειγμα, έχουν την τάση να Αναλώνουν το χρόνο τους και στην καλύτερη περίπτωση μπορούν να μάθουν απλώς να τον διαχειρίζονται καλύτερα. Όπως και οι αλκοολικοί, δεν μπορούν ποτέ να γιατρευτούν πραγματικά. Από την άλλη, το πρόβλημα της Κοινωνικής Θέσης, μοιάζει στον Αμύητο σοβαρότερο απ’ ότι πραγματικά είναι.
Συνήθως, αν υπάρξει η σωστή Διάγνωση και Ακολουθηθούν οι κατάλληλες Τεχνικές, το Πρόβλημα αντιμετωπίζεται εύκολα.

Διαβάστε Επίσης

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

Στα κόκκινα για την INTERAMERICAN ο πύργος του Πειραιά

May 10, 2025
Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

Κ. Βλάσης: Νέα Κοινή Δήλωση Προθέσεων Ελλάδας – Γερμανίας για τη στήριξη της Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης

May 9, 2025


Πολλαπλές Μορφές-Πολλαπλές Θεραπείες
Σύμφωνα με τις έρευνες γύρω από την Αντιμετώπιση της Απροθυμίας Προσέγγισης που εμφανίζεται στις τάξεις των Επαγγελματιών, υπάρχουν βάσιμοι λόγοι για να είμαστε αισιόδοξοι. Οι περισσότερες περιπτώσεις Απροθυμίας Προσέγγισης μπορούν να θεραπευτούν, ή στη χειρότερη περίπτωση να παρουσιάσουν Σημαντική Βελτίωση. Για να επιτευχθεί όμως αυτός ο Στόχος, απαιτούνται πολλές και διαφορετικές Διορθωτικές Τεχνικές. Η Τεχνική που ίσως είναι Αποτελεσματική για τη μια Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης, δεν είναι κατ’ ανάγκη η ενδεδειγμένη για τις άλλες. Στην πραγματικότητα, η χρήση Λανθασμένης Τεχνικής μπορεί να Επιδεινώσει την κατάσταση αντί να την Βελτιώσει.

Μια Τεχνική, η Μετατόπιση Σκέψης, είναι Αποτελεσματική σε ορισμένες μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης, λειτουργώντας παρεμβατικά σε Αρνητικές Συμπεριφορές. Η Αντιμετώπιση της Αίσθησης Απειλής χρησιμοποιείται για την σταδιακή μείωση της Έντασης του Φόβου που βιώνεται σε ορισμένες Μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης. (π.χ. Καταστροφολογία). Η προβολή αρνητικής εικόνας εστιάζει στις συμπεριφορές αποφυγής και απόδρασης που εμφανίζονται σε ορισμένες μορφές Απροθυμίας, και τις αντιμετωπίζει ως Εξαρτήσεις. Η Αναστροφή του Φόβου αποτελεί μια Τεχνική ειδικά σχεδιασμένη για τον Υπερ-Επαγγελματισμό. Η Τεχνική της Κίτρινης Κηλίδας χρησιμοποιείται για να διδαχθούν Επαγγελματίες με συγκεκριμένες Μορφές Απροθυμίας Προσέγγισης, πώς να Αντιμετωπίζουν Δραστηριότητες που Αποτελούν πηγές Άγχους (όπως η Τηλεφωνική Προσέγγιση). Η Τεχνική της Ενδυνάμωσης εξοπλίζει το νευρικό σύστημα, ώστε να είναι σε θέση να αντιμετωπίσει το Άγχος των Παραγόντων της Διαδικασίας Αναζήτησης νέων Πελατών. Υπάρχουν και άλλες Τεχνικές. Το σημαντικό δεν είναι τόσο η ίδια η Τεχνική, όσο το ταίριασμα των Τεχνικών με τη Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης που καλούνται να αντιμετωπίζουν και η σειρά με την οποία θα χρησιμοποιηθούν.

Ποια είναι η συνηθέστερη μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης ανάμεσα στους Επαγγελματίες; Οι περισσότεροι πιστεύουν ότι είναι ο Φόβος της Δημόσιας Έκθεσης, ό Φόβος δηλαδή της Παρουσίασης σε μεγάλες Ομάδες Υποψήφιων Πελατών.
Αν και επιφανειακά ακούγεται Λογικό, η Αλήθεια είναι Διαφορετική. Η Διακριτικότητα, ο Φόβος του να θεωρηθεί ο Επαγγελματίας πιεστικός, αποτελεί τη συχνότερη Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης. Ποια είναι η Μορφή που εμφανίζεται σπανιότερα; Η Καταστροφολογία. Η Εμφάνιση της Συγκεκριμένης Μορφής Απροθυμίας στον Κλάδο των Πωλήσεων αποτελεί ένα μάλλον Σπάνιο Φαινόμενο. Οι περισσότεροι αποφεύγουν τους Κλάδους που απαιτούν Επαφή με Πελάτες, και στρέφονται σε περισσότερο Διαδικαστικά ή Αναλυτικά Επαγγέλματα (Διοίκηση, Επεξεργασία Δεδομένων, Θετικές Επιστήμες).

Κάθε Κλάδος χαρακτηρίζεται από την δική του Ταυτότητα, την τάση των Επαγγελματιών να εμφανίζουν μια κυρίαρχη Μορφή Απροθυμίας Προσέγγισης.

Σύμφωνα με σχετικές Έρευνες, οι Χρηματιστές είναι η Ομάδα που εμφανίζει τα Υψηλότερα Επίπεδα. Είναι ιδιαίτερα διστακτικοί απέναντι στην Αναζήτηση Νέων Πελατών, γιατί φοβούνται (στην πραγματικότητα έχουν ήδη βιώσει) την Ταπείνωση από Υποψήφιους Πελάτες που Αμφισβητούν την Επαγγελματική τους Ακεραιότητα ή την Επάρκειά τους. Υπάρχουν λοιπόν πολλοί Χρηματιστές που Προσεγγίζουν νέους Πελάτες ιδιαίτερα διστακτικά.

Οι Ασφαλιστές, ως Ομάδα, έχουν την τάση να υποφέρουν από Μη Αποδοχή του Ρόλου τους, μια Ανομολόγητη και Ανεπίλυτη Αίσθηση Ενοχής και Ντροπής που πηγάζει από την Επιλογή του Επαγγέλματός του.
Η Υπεροπτική Συμπεριφορά και η Πιεστικά Θετική Στάση την οποία οι περισσότεροι αποδίδουν λανθασμένα σε όλους τους Ασφαλιστές, αποτελούν στην ουσία Άμυνα των Ασφαλιστών που αντιμετωπίζουν πρόβλημα Απροθυμίας Προσέγγισης.

Πρόκειται στην ουσία για μια προσπάθεια να κρατήσουν σε Ασφαλή Απόσταση τα Δυσάρεστα Αισθήματα που Αντιμετωπίζουν.

Ως Ομάδα, οι Εκφωνητές και οι Παρουσιαστές του Ραδιοφώνου και της Τηλεόρασης, εμφανίζουν σχεδόν μηδενικά Επίπεδα Απροθυμίας Προσέγγισης. Αυτή τη στιγμή οι Ερευνητές Επεξεργάζονται Στοιχεία που αφορούν τον Κλάδο της Χημικής Βιομηχανίας, καθώς και τον Κλάδο της Χημικής Βιομηχανίας, καθώς και τον Κλάδο της Εμπορίας Αυτοκινήτων. Όπως είναι αναμενόμενο, οι Επαγγελματίες που ακολουθούν τη μέθοδο των Σεμιναρίων για να Προσεγγίσουν τους Υποψήφιους πελάτες τους, πρέπει να είναι σε θέση να λειτουργήσουν Αποτελεσματικά μπροστά σε μεγάλες Ομάδες Πελατών. Ωστόσο, εξαιτίας των κενών που υπάρχουν στα Συστήματα Επιλογής και Εκπαίδευσης, ένα ασυνήθιστα Υψηλό Ποσοστό Επαγγελματιών με Ισχυρό Κίνητρο αποτυγχάνουν, γιατί δεν μπορούν ν’ απευθυνθούν ή να πουλήσουν σε μεγάλες Ομάδες Πελατών.

np-car-468x60px-newjpg

Related Posts

business-strategy-concept-with-wooden-cubes-wooden-grunge-background-side-view
Marketing & Sales

Κοινωνικές/Επικοινωνιακές και Ψηφιακές δεξιότητες στην Εκπαίδευση και στην Εργασία τον 21ο αιώνα

by Insurancedaily editorial team
Feb 8, 2023
Επιχειρηματική Αναλυτική και Μάνατζμεντ
Marketing & Sales

Ιστορική Αξία και Συνεισφορά της Επιχειρησιακής Έρευνας και Υποστήριξης Αποφάσεων σε Επιχειρήσεις

by Insurancedaily editorial team
Nov 21, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης διακρίθηκε με το βραβείο εξαίρετης έρευνας «Χρήστος Τσούμας»

by Insurancedaily editorial team
Oct 25, 2022 - Updated on Oct 26, 2022
Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

94η Συνάντηση της Ευρωπαϊκής Ομάδας Εργασίας EWG στην Πολυκριτηριακή Υποστήριξη Αποφάσεων

by Insurancedaily editorial team
Sep 20, 2022 - Updated on Sep 21, 2022
Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου
Marketing & Sales

Τιμήθηκαν Καθηγητές από το Τμήμα Διοικητικής Επιστήμης & Τεχνολογίας του Ελληνικού Μεσογειακού Πανεπιστημίου

by Insurancedaily editorial team
Sep 16, 2022 - Updated on Sep 19, 2022
Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M
Marketing & Sales

Ο Κ. Ζοπουνίδης στο Διεθνές Θερινό Σχολείου EURO PhD Summer School – MCDA/M

by Insurancedaily editorial team
Aug 1, 2022
Όλες οι νέες παρεμβάσεις εργασιακής – ασφαλιστικής στήριξης
Marketing & Sales

Θα μπορέσει να επιβιώσει η ανθρωπότητα;

by Insurancedaily editorial team
Jul 26, 2022
forex-stock-crisis-venture
Marketing & Sales

Ποια είναι η προέλευση των παγκόσμιων κρίσεων

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022
Κ. Ζοπουνίδης
Marketing & Sales

Σημαντική διάκριση για τον Καθηγητή – Ακαδημαϊκό Κωνσταντίνο Ζοπουνίδη

by Insurancedaily editorial team
Jul 18, 2022

Leave a Reply Cancel reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

I agree to the Terms & Conditions and Privacy Policy.

300x250png
orizon-1964-row-banner-300x250jpg
technopan-koufomata-pvcpng

TOP#5 Insurancedaily

    Εγγραφή στο Newsletter

    +12,000 εγγεγραμμένοι χρήστες ενημερώνονται καθημερινά για θέματα Ιδιωτικής Ασφάλισης από το Newsletter του insurancedaily.gr

    Facebook Instagram Youtube
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    • Όροι χρήσης
    • Προστασία προσωπικών δεδομένων
    • Cookies
    • Πληροφορίες
    • Επικοινωνήστε μαζί μας
    © MORAX MEDIA Α.Ε.

    Το σύνολο του περιεχομένου και των υπηρεσιών του insurancedaily.gr διατίθεται στους επισκέπτες αυστηρά για προσωπική χρήση. Απαγορεύεται η χρήση ή επανεκπομπή του, σε οποιοδήποτε μέσο, μετά ή άνευ επεξεργασίας, χωρίς γραπτή άδεια του εκδότη. © 2023

    Insurancedaily.gr | Ταυτότητα

    • Διαχειριστής / Διευθυντής: Mωράκης Μιχαήλ
    • Διευθύντρια Σύνταξης: Βίκυ Γερασίμου
    • Ιδιοκτησία: Morax Media Α.Ε.
    • Νόμιμος Εκπρόσωπος: Μωράκης Νικόλαος
    • Διαχειριστής / Δικαιούχος Domain: Μωράκης Μιχαήλ
    • Έδρα - Γραφεία: Ιφιγένειας 6, Καλλιθέα, ΤΚ 17672
    • Email: info@insurancedaily.gr, Tηλ: +30 210 9594121

    Add New Playlist

    No Result
    View All Result
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ

    © 2020 Insurancedaily.gr - by Morax Media s.a..

    Χρησιμοποιούμε cookies για να σας προσφέρουμε καλύτερη εμπειρία πλοήγησης και προσωποποιημένο περιεχόμενο.
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
    • ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΑΣΦΑΛΙΣΗ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΥΓΕΙΑΣ
    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΚΑΤΟΙΚΙΑΣ
    • ΜΕΛΕΤΕΣ
    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
    • ΥΓΕΙΑ
    • ΕΚΕ